Z navdušenjem uporabnikov do višje prodaje

Preberite nekaj naših del na področju interaktivnih spletnih predstavitev.

Poletne igre Lisca

Za namen predstavitve poletne kolekcije kopalk Lisca je naročnik želel predstaviti inovativno digitalno aktivnost na vseh svojih trgih, poleg Adria regije tudi na Češkem, v Italiji, Nemčiji, Rusiji. Poleg promocije nove kolekcije kopalk je bil cilj tudi spodbujanje prodaje v spletni trgovini Lisca. Naša naloga je bila izvesti obogateno aktivnost, ki bo Lisco predstavila kot sodobno blagovno znamko, ki na moderen in zanimiv način komunicira s svojimi uporabniki in ob tem uspešno promovira tako svoje vrednote kot tudi izdelke.

Uporabnike je potrebno vedno znova navduševati.

Uporabnica je na spletnem mestu obiskala športni otok Lisca, kjer je lahko sodelovala v različnih športnih disciplinah – igrah. Prek svojega avatarja, manekenke, ki je nosila Lisca kopalke, je odigrala posamezno športno disciplino – odbojko, ping pong, lovljenje frizbija, pokanje vodnih balončkov, lokostrelstvo, hojo po vrvi. Z vsako odigrano igro si je uporabnica priigrala višjo stopnjo popusta za nakup v spletni trgovini.

Lisca

Vsa video produkcija, ki je bila potrebna za izvedbo interaktivnega videa, je bila izvedena v okviru naše hišne video produkcije, v “chroma key” studiu. Manekenko, ki je izvajala igrane sekvence na zelenem ozadju, smo naknadno umestili v okolje športnega otoka Lisca , ki je bilo grafično na novo postavljeno.

Abanka Akeš – Ko najdeš pravega

Glavni nameni kampanje so bili povečati število imetnikov Akeš računa, povečati število uporabnikov mobilne banke, graditi na čim širši prepoznavnosti banke pri ciljni skupini in jo tej predstaviti kot inovativno banko »za mlade«.

Soočeni smo bili z izzivom, kako povezati finančna orodja z interesi ciljne skupine. Zgodba je bila zasnovana tako, da je gledalec s poznavanjem Akeš orodij in storitev glavnemu liku z izbiro pravega zaključka posamezne zgodbe pomagal osvojiti dekle / fanta. Na ta način smo uspeli bančne storitve Akeš približati ciljni skupni in pokazati, da je finančna odgovornost pravzaprav “kul”.

Fant in dekle se spoznata. Bosta postala par? In kaj imajo bančne storitve pri vsem tem?


AVE 4 v vrsto – premagaj Gurmanova

Da bi sledili zgodbi iz TV oglasa, smo jo razširili v digitalno okolje in jo obogatili z interaktivnostjo. Ustvarili smo interaktivno video igrico 4 v vrsto, v kateri je uporabnik igral proti Markcu in Sanji Gurman. Igra je imela tri težavnostne stopnje, v prvi je uporabnik igral proti mlajšemu bratcu, v drugi proti njegovi bolj izkušeni sestri. V tretji težavnostni stopnji sta sorojenca združila moči in skupaj tekmovala proti izzivalcu.

Zaradi uspeha igre smo aktivnost ponovili še 3x v obdobju leta in pol. Ob tem pa igro vedno prilagodili na čas v letu.

Sola Beats – glasbena nagradna igra

Sola Beats: Ritem, ki te premakne, je digitalna kampanja, s katero smo želeli doseči visoko vpletenost ciljne skupine mladih, starih od 13-20 let. Vprašali smo se, kaj je pomembno mladim, kako vzpostaviti stik z njimi na njim zanimiv in relevanten način. Ugotovili smo, da je stična točka vseh glasba, saj jim veliko pomeni. Kot izhodišče smo postavili tudi kreativnost, želeli smo mlade premakniti, jih spodbuditi k ustvarjanju. Ko smo skupaj postavili obe izhodišči, glasbo in kreativnost, je povsem organsko prišlo do ideje naj mladi sami ustvarijo svojo “muziko”, naj ustvarijo svoj “Sola Beats komad”.

Aktivnost smo navezali tudi na prodajno mesto. Izdelke smo opremili z obešankami, na katerih je bila koda, ki so jo uporabniki vpisali v aplikacijo in z njo odklenili nov paket glasbe – latino, dance, pop, hip-hop.

VZPOSTAVITE STIK

Sodelujmo?

Tisti izziv katerega imate v mislih? No, ravno nanj lahko odgovorimo z našo strastjo, strokovnostjo in izkušnjami, ki smo jih nabirali 10 let. A to se lahko zgodi le, če kliknete na gumb spodaj in naredite prvi korak. Od tam naprej vas primemo za roko in vodimo mi. 

ZAPOSLITVE

Poglej odprta delovna mesta!

Pridruži nam se in sodeluj pri odkrivanju polnega potenciala podjetij, ki nam zaupajo.

Idej nikoli ni preveč

Dobra ideja? Lahko si jih pošljete v nabiralnik.

In jih pridobite v svoj nabiralni še preden jih objavimo.

RubikonGRAL

Produkcija 2021

© 2021 Rubikon GRAL - All Rights Reserved