ŠPORTNA ŠTAFETA VPLIVNEŽEV SPREMENILA INSTAGRAM V PRAVA IGRIŠČA

Le držati izdelek v roki ni več dovolj. Zato smo za naročnika pripravili kampanjo na družbenih omrežjih, kjer so ikonični športni izdelki z nizom vsebinsko bogatih objav vplivnežev bili dodobra predstavljeni novi, mlajši generaciji sledilcev, kar je bil cilj kampanje. 

SLOSKI reprezentante smo povabili k sodelovanju, da so lahko izzivali naše vplivneže. Vse za zadovoljstvo publike. 

Aktivnost, ki je potekala na družbenih omrežjih in preko spleta, smo zasnovali kot Instagram izziv. Anamarija Lampič, Špela Rogelj in Timi Zajc, SLO SKI reprezentanti pa so bili naši izzivalci. 

Njihove video izzive, ki jih je posnela naša in-house produkcijska ekipa, je sprejelo kar 16 vplivnežev, vsak od njih pa je sprejel nalogo kar 48-urnega ustvarjanja najrazličnejših vsebin, objavljenih na uradnem Isostar Slovenija profilu. Namesto običajnih sodelovanj smo tako dobili priložnost, da z vsakim od njih preživimo ob nenehnem izpostavljanju prednosti Isostar izdelkov kar dva dneva. Zakaj?


Uspešnost kampanje smo utemeljili predvsem v njeni zmožnosti ustvarjanja objav, izjemno organskega, avtentičnega duha. Z drugimi besedami – želeli smo si, da Isostar dobi noge!

Isostar

Športne izdelke naročnika smo tako lahko videvali na nekaterih od najlepših slovenskih hribov, v telovadnicah, med druženji s prijatelji, pa tudi na zasneženem vrhu in v krempljih orla! Strast vplivnežev do preživljanja prostega časa v naravi se je tako uspešno prenesla tudi na same športne izdelke – vseskozi je tako Isostar bil del njihovih pristno prijetnih trenutkov in se dokazal kot eden od ključnih gradnikov športnih podvigov.

Oglejte si video

Kako je potekala kampanja?

Z ustvarjanjem in negovanjem pozitivne, pristne atmosfere na družbenih omrežjih se je tako Isostar Instagram profil vzpostavil kot “instantna” platforma; stičišče vseh rekreativnih športnikov, ki so si medsebojno delili vpoglede v svoje športne vsakdane. Digitalna kampanja pa je temeljila tudi na nenehnem preizkušanju Isostar izdelkov; zato so izbrani sledilci tudi bili, ob spremljanju vseh vsebin, nagrajeni z Isostar darilnimi vrečkami. 


VZPOSTAVITE STIK

Sodelujmo?

Tisti izziv katerega imate v mislih? No, ravno nanj lahko odgovorimo z našo strastjo, strokovnostjo in izkušnjami, ki smo jih nabirali 10 let. A to se lahko zgodi le, če kliknete na gumb spodaj in naredite prvi korak. Od tam naprej vas primemo za roko in vodimo mi. 

ZAPOSLITVE

Poglej odprta delovna mesta!

Pridruži nam se in sodeluj pri odkrivanju polnega potenciala podjetij, ki nam zaupajo.

Idej nikoli ni preveč

Dobra ideja? Lahko si jih pošljete v nabiralnik.

In jih pridobite v svoj nabiralni še preden jih objavimo.

RubikonGRAL

Produkcija 2021

© 2021 Rubikon GRAL - All Rights Reserved