Kako pri kmetovalcih negovati občutek ponosa do svojega dela?

Semenarna

Kmetijstvo je strateško izjemna panoga Slovenije, ki pa ne uživa zadostnega ugleda v širši javnosti, kar je moč opaziti tudi pri samih kmetovalcih. Zato smo za naročnika Semenarna Ljubljana zasnovali niz kampanj, ki pri kmetovalcih negujejo občutek ponosa do marljivega dela svojih rok in spodbujajo nadaljnjo profesionalizacijo svojih dejavnosti. Obenem pa nagovarjajo mlajše generacije, da uspešno nadaljujejo poslovne zgodbe svojih staršev in ohranijo, da vedno lahko na nedeljskih krožnikih uživamo domače.

Kako buditi ponos pri kmetovalcih, nagovarjati mlajše generacije, obenem pa pozicionirati pomembno oskrbovalno vlogo naročnika Semenarna Ljubljana?

“Semenarna Ljubljana – osrednji oskrbovalec slovenskega kmetijstva” je zasnovan krovni slogan, pod katerim največja domača semenarna nagovarja in spodbuja kmetovalce na njihovih profesionalnih poteh. Niz kampanj, ki potekajo na najrazličnejših platformah, smo začeli s komunikacijsko podporo za bonitetno kartico ProfiAgro. S kartico, poleg spodbujanja pridobivanja in koriščenja najrazličnejših ugodnosti, negujemo tudi nadaljnjo profesionalizacijo dela profesionalnih kmetov. 

Semenarna

Kako najti tisti imenovalec, ki združuje in obenem povezuje kmetovalce, tako medsebojno kot pomembne predstavnike panoge kot tudi izkaže ponos do svojih dejavnosti?

Za naročnika smo zasnovali in ustvarili tudi TV video oglas, posvečen slavljenju znanju in marljivih rok kmetovalcev. “Rast se začne z rokami, ki hočejo dobro,” je osrednje sporočilo video kampanje, ki je svoje mesto našla tudi na spletu. Na YouTube platformi je oglas že v prvem mesecu zabeležil več kot 80.000 ogledov, med katerimi ob uspešnem ciljanju in pozicioniranju ciljnih interesnih javnosti, prednjačijo kmetovalci, tako starejši kot tudi mlajše generacije.

Biti tam, kjer so kmetovalci, spoštovati zahteve njihovega dela in nenehno loviti ravno pravšnjo kombinacijo informativnosti, prodajnosti in tudi emotivnosti, je osrednja dobitna formula kampanje. 

“Semenarna Ljubljana – osrednji oskrbovalec slovenskega kmetijstva” je zasnovan krovni slogan, pod katerim največja domača semenarna nagovarja in spodbuja kmetovalce na njihovih profesionalnih poteh.

Kotanyi My cofee spice

Niz aktivnosti smo nadaljevali z oblikovanjem prodajnih katalogov Semenarna Ljubljana – namenjenih promociji semenskega krompirja, koruze, jarih žit in trav, POS označitvami na najrazličnejših prodajnih mestih in oglasi na izbranih radijih. S komunikacijo, ki obuja tradicionalno videnje kmetijstva, obenem pa na stežaj odpira vrata sodobnejšim prijemom, smo pripravili aktivnosti, ki Semenarno Ljubljana, kot osrednjo oskrbovalko slovenskega kmetijstva, pozicionirajo v roke kmetov, vedno ob pravem času in na pravem mestu.

Semenarna

Prodajni katalogi Semenarna Ljubljana – namenjenih promociji semenskega krompirja, koruze, jarih žit in trav.

VZPOSTAVITE STIK

Sodelujmo?

Tisti izziv katerega imate v mislih? No, ravno nanj lahko odgovorimo z našo strastjo, strokovnostjo in izkušnjami, ki smo jih nabirali 10 let. A to se lahko zgodi le, če kliknete na gumb spodaj in naredite prvi korak. Od tam naprej vas primemo za roko in vodimo mi.

ZAPOSLITVE

Poglej odprta delovna mesta!

Pridruži nam se in sodeluj pri odkrivanju polnega potenciala podjetij, ki nam zaupajo.

Idej nikoli ni preveč

Dobra ideja? Lahko si jih pošljete v nabiralnik.

In jih pridobite v svoj nabiralni še preden jih objavimo.

RubikonGRAL

Produkcija 2021

© 2021 Rubikon GRAL - All Rights Reserved