LEONE
Za prihajajoče Valentinovo smo se odločili kupcem predstaviti novo – sladoledno vrtnico LEONE Rose cone. Z nagradno aktivacijo smo se odločili, da čim bolj relevantno aktiviramo sodelovanje sledilcev in z njimi ustvarjamo vezi na (za Valentinovo) relevanten način.
Nagradna igra, ki je tekla preko povezanih objav je z razmakom par dni, uporabnike spraševala o različnih “ljubezenskih temah”, za sodelovanje pa nekomu obljubila, da bo lahko presenetil svojo boljšo polovico z vikend izletom v Terme Olimia, verjetno najbolj romantične terme pri nas.
Visoko intenzivno frekvenco objav za sodelovanje v nagradni igri (odgovori na vprašanje) smo uravnotežili z vmesnimi premori, vse objave pa smo promovirali za čim večji doseg.
Prva objava je predstavila nov sladoled, ki so ga kupci lahko že opazovali tudi na obcestnih plakatih in spraševala sledilce za kaj sploh gre – vrtnico ali sladoled – ali oboje? Medtem, ko smo sledilce spoznali z novim sladoledom, smo jih vprašali, kje pa so oni spoznali svojo boljšo polovico. Uporabniki so z nami delili zanimive, včasih tudi komične pripetljaje spoznavanj.
S formati nismo varčevali. Vključili smo različne oblike in sladoledno vrtnico predstavljali tudi na interaktiven način.
K sodelovanju smo povabili vplivneže različnih velikosti, ki so svojim sledilcem predstavili sladoledno vrtnico na njim unikaten način. Tako
Slovenski ustvarjalci vsebin so svojim sledilcem vrtnico predstavili na kreativen način.
Tisti izziv katerega imate v mislih? No, ravno nanj lahko odgovorimo z našo strastjo, strokovnostjo in izkušnjami, ki smo jih nabirali 10 let. A to se lahko zgodi le, če kliknete na gumb spodaj in naredite prvi korak. Od tam naprej vas primemo za roko in vodimo mi.
Pridruži nam se in sodeluj pri odkrivanju polnega potenciala podjetij, ki nam zaupajo.