Kako smo prodajno mesto Merkurja povezali v spletno dirko

Da bi povezali prodajno mesto z družbeno skupnostjo na Facebook-u, smo za Merkur razvili koncept Merkurjeveo časovne dirke. V napetih 150 sekundah je kupec v trgovini dobil možnost potegovanja za brezplačno pridobljene izdelke, če je le uspel v tem času nabrati 7 izdelkov in se čimbolj približati določenemu znesku. Za nagrado so se potegovali tudi sledilci preko Live streama, ki so lahko sodelovali z ugibanjem zneska zmagovalca.
Merkur

Rok Bohinc se je znašel za volanom dirke, s humorjem je gledalce zabaval, tekmovalce pa spodbujal, da so se v dirki čimbolj odrezali.

Cilj vsakega oglaševalca, ki mu prodajno mesto je predstavlja znaten delež prodaje, da čimveč uporabnikov prepelje iz virtualnih v resnične prostore. S turnejo po različnih prodajnih centrih, je Merkurjeva časovna dirka na zabaven način prikazala ponudbo prodajnih centrov.
 

Sledilci so se vključili v prenos v živo in komentirali dirko. Za nagrado je bilo potrebno čimbližje napovedati znesek zmagovalca, ter navijati za svojega favorita.

Isostar
Da bi aktivnost pritegnila čim širši krog in pozornost spremljevalcev smo testirali 2 različna koncepta dirke v obliki pilota in določili glavni format dirke.

Oglejte si video

Napovednik dirke

VZPOSTAVITE STIK

Sodelujmo?

Tisti izziv katerega imate v mislih? No, ravno nanj lahko odgovorimo z našo strastjo, strokovnostjo in izkušnjami, ki smo jih nabirali 10 let. A to se lahko zgodi le, če kliknete na gumb spodaj in naredite prvi korak. Od tam naprej vas primemo za roko in vodimo mi.

ZAPOSLITVE

Poglej odprta delovna mesta!

Pridruži nam se in sodeluj pri odkrivanju polnega potenciala podjetij, ki nam zaupajo.

Idej nikoli ni preveč

Dobra ideja? Lahko si jih pošljete v nabiralnik.

In jih pridobite v svoj nabiralni še preden jih objavimo.

RubikonGRAL

Produkcija 2021

© 2021 Rubikon GRAL - All Rights Reserved