Kako smo predstavili nove Kotanyi mlinčke
kupcem v Sloveniji?

Kotányi je jeseni kupcem predstavil nove mlinčke s posipi My Coffee Spice. V kampanji smo promovirali tri posipe, ki se lahko uporabijo z različnimi toplimi napitki (kava, kakav, napitki, vroča čokolada …), kombinirajo pa se lahko tudi pri pripravi sladic (palačinke, sadno-sladoledne kupe, porcijski sladoled, ledena kava …). Njihovo raznovrstno uporabo smo želeli prikazati kot del vsakdanjih trenutkov, ki dodajo piko na i k uživanju dneva. Promocijo preko uradnih kanalov smo želeli dopolniti s sodelovanje z vplivneži, ki bi svoji publiki predstavili nov Kotányi izdelek, naš cilj pa je bil, da dosežemo visoko zavedanje o izdelku in sprožimo začetne nakupe. 

Eden od odličnih stranskih učinkov je, da sodelovanje z ustvarjalci vsebin in vplivneži lahko ustvarijo odlične fotografije, ki so primerne za nadaljno uporabo pri vsebinskem marketingu. 

Ne preseneča, da uživajo vplivneži med svojimi sledilci ugled, ki ga lahko znamke izkoristijo. Da pa bo sodelovanje uspešno je potrebno upoštevati nekaj smernic. 

V projekt smo vključili tudi vplivneže s področja aktivnega življenja. Posipe lahko uporabimo pri pripravi smoothijev, smoothie “skledic”, domačih granol in zajtrkov “za sabo” (jogurtove sestavljanke, jogurt z granolo, razne žitne kaše …). Uporaba posipov je prikazana kot začinjanje trenutkov, ko potrebuješ “le še ščepec …”.

Vplivneži nam vedno znova lahko pokažejo izdelek v novi luči. Pustimo jim toliko kreativne svobode, da ga predstavijo svoji publiki – na svoj način. Skoraj vedno se bo to izkazalo za najboljšo pot. 

Kotanyi My cofee spice

Naša strategija se je osredotočila na določen segment vplivnežev, ter večje število njih. Vsak od njih je nagovarjal določeno skupino, ki smo jo želeli doseči. Odlična kombinacija z izdelkom, ki naslavlja tisto potrebo, da lahko dopolnimo vsak napitek ali pa tudi jed, na malo drugače način kot ponavadi, z novimi okusi, pa je povzročil, da so se uporabniki v velikem številu spraševali kje vse je možno kupiti nove mlinčke.

Kako je potekala kampanja?

Kotányi pogosto sodeluje z ustvarjalci. Z njihovo pomočjo izdelke prikažemo skozi uporabo in obraza, ki mu publika zaupa. Vsak korak v poslovnem sodelovanju z vplivnežem je pomemben za ugled znamke in vtis, ki ga naredimo na ustvarjalce vsebin in vplivneže. Boljši kot je, večjo odgovornost bodo tudi vplivneži čutili pri posredovanju vašega sporočila.  


VZPOSTAVITE STIK

Sodelujmo?

Tisti izziv katerega imate v mislih? No, ravno nanj lahko odgovorimo z našo strastjo, strokovnostjo in izkušnjami, ki smo jih nabirali 10 let. A to se lahko zgodi le, če kliknete na gumb spodaj in naredite prvi korak. Od tam naprej vas primemo za roko in vodimo mi.

ZAPOSLITVE

Poglej odprta delovna mesta!

Pridruži nam se in sodeluj pri odkrivanju polnega potenciala podjetij, ki nam zaupajo.

Idej nikoli ni preveč

Dobra ideja? Lahko si jih pošljete v nabiralnik. 

In jih pridobite v svoj nabiralni še preden jih objavimo.

RubikonGRAL

Produkcija 2021

© 2021 Rubikon GRAL - All Rights Reserved