Strategijo marketinga nakupovalnega centra smo podkrepili z izvedbo tematskih dogodkov, ki so se navezovali na aktualno ponudbo centra in so dvigali image centra ter dodatno spodbudili njegov obisk.
Abanka poslovni dogodki
Za različne segmente bančništva smo organizirali dogodke, ki so za stranke predstavljale novo izkušnjo ali znanje, za naročnika pa priložnost za pridobivanje novih strank.
Promocije in degustacije na prodajnih mestih
S promocijami in degustacijami izdelkov pospešujemo prodajo, pridobivamo mnenje o novih izdelkih in dvigujemo ozaveščenost o blagovni znamki.
Manner muesli - zajtrk za novinarje
Pred lansiranjem izdelka na prodajne police smo Manner muesli ponudili novinarjem in urednikom lifestyle medijev. Na sproščenem druženju ob zajtrku se nam je pridružila tudi nekdanja Miss Slovenije, Nives Orešnik.
Premiera My Little Pony (Hasbro)
Za naročnika smo organizirali ter napolnili kino dvorano z njegovimi poslovnimi partnerji, vplivneži/influencerji, bloggerji in obenem izvedli predpremiero filma, o kateri so pisali tudi mediji. Predpremiero so spremljale tudi otroške delavnice z izdelki My Little Pony.
Merkurjeva časovna dirka - aktivnost na prodajnih mestih predvajana na Facebooku
V več trgovskih centrih naročnika smo izvedli tekmovanje med kupci, v nagradno igro pa so bili vpleteni tudi uporabniki Facebooka. S tem smo popestrili dogajanje na prodajnih mestih in povečali interakcijo z blagovno znamko na Facebook profilu.
GIZ Meso - strokovni posvet na gradu Jable
Na gradu Jable smo na strokovnem posvetu povezali stroko z javnimi ustanovami in gospodarstveniki z namenom trajnostnega ekonomskega razvoja Slovenije. Srečanje in namen dogodka je bilo tudi medijsko podprto.
Benquick: otvoritev Benove dežela (Minicity)
Transformers in My Little Pony brošure (Hasbro)
Za naročnika smo oblikovali mednarodni produktni katalog za serijo igrač, Transformers ter brošuro My Little Pony.
Salatina: prenova embalaže in nova linija etiket (Šampionka)
V naši agenciji smo veliki ljubitelji solat. Zato ne preseneča, da smo za Šampionko ustvarili spletni portal Rad imam solate. Zaupali so nam tudi prenovo embalaže in etikete za kis Salatina. Bi si kot navdušenci nad solatami lahko želeli še kaj več? 🙂 Izziv! Ta je prišel ob snovanju ideje za embalažo. Specifikacija kisa nam je namreč narekovala oblikovanje posebnega tipa embalaže, ki je v svoji končni izvedbi z rebrasto zunanjostjo in s klasično etiketo takoj izstopila na prodajnih policah med svojimi konkurentkami.
Zakladi Slovenije: Celosta grafična podoba
Za blagovno znamko in trgovino Zakladi Slovenije smo izdelali CGP, katerega prepoznavno jedro je lecterjevo srce. Tega lahko opazimo tako v mestnem središču Ljubljane kot na blejski rivi. Trgovina ponuja tipične slovenske produkte, zato smo pri oblikovanju želeli prikazati združevanje starega in novega, skozi sodobno zasnovano celotno grafično podobo. S toplimi rjavo-rdečimi odtenki nam je uspelo, v blagovno znamko Zakladi Slovenije, vnesti pridih domačega, kakovostnega in dobrega.
Olja ANNA: nova embalaža in nove etikete
Osnovni namen blagovne znamke Anna sta bila promocija in lansiranje slovenskega bučnega in olivnega olja na vzhodni trg. Omenjeno smo vzeli za izhodišče pri izbiri embalaže, ki smo ji prilagodili etiketo, primerno za visoko konkurenčen trg. Oblikovali smo premium izdelek, ki skozi oblikovno simboliko bučnih semen in oliv, izvezenih v slovensko čipko, ustvarja povezavo z orientalskim simbolom mandale, in ga prek tega prilagodili za pozicioniranje na vzhodnem trgu.
Abanka/AKEŠ letaki za kampanje
Olja ANNA: celosta grafična podoba
Namen oblikovanja nove CGP za blagovno znamko ANNA je bilo združevanje sodobnega, minimalističnega, a kljub temu premium dizajna, z zgodbo, ki je bogata s slovensko kulturo. Čeprav so okraski na steklenicah na prvi pogled videti nekoliko orientalsko, so zelo tradicionalno slovenski. Silhueta tradicionalne klekljane idrijske čipke je celo na Unescovem seznamu svetovne kulturne dediščine.
AVE GRILL: za najboljše si je vredno vzeti čas - Gigapano format
Gasilska brigada Ljubljana
CGP močno vpliva na pozicioniranje in prepoznavnost organizacije v očeh ciljnih javnosti. Prodorna celostna grafična podoba pri ljudeh vzbuja kredibilnost, profesionalnost, privlačnost in zaupanje. Kako smo razmišljali pri snovanju znaka GBL? Osredotočili smo se na iskanje vsebine, ki določa obliko, zato smo pri tem upoštevali simboliko ščita, ognja in vode. To je bilo naše izhodišče za oblikovanje prepoznavnega znaka, ki izraža močno podobo organizacije v vizualnem jeziku.
AVE GRILL: za najboljše si je vredno vzeti čas - Gigapano format
Planet Tuš Koper - marketing in dogodki
Strategijo marketinga nakupovalnega centra smo podkrepili z izvedbo tematskih dogodkov, ki so se navezovali na aktualno ponudbo centra in so dvigali image centra ter dodatno spodbudili njegov obisk.
Gasilska brigada Ljubljana
CGP močno vpliva na pozicioniranje in prepoznavnost organizacije v očeh ciljnih javnosti. Prodorna celostna grafična podoba pri ljudeh vzbuja kredibilnost, profesionalnost, privlačnost in zaupanje. Kako smo razmišljali pri snovanju znaka GBL? Osredotočili smo se na iskanje vsebine, ki določa obliko, zato smo pri tem upoštevali simboliko ščita, ognja in vode. To je bilo naše izhodišče za oblikovanje prepoznavnega znaka, ki izraža močno podobo organizacije v vizualnem jeziku.
Transformers in My Little Pony brošure (Hasbro)
Za naročnika smo oblikovali mednarodni produktni katalog za serijo igrač, Transformers ter brošuro My Little Pony.
Zakladi Slovenije: Celosta grafična podoba
Za blagovno znamko in trgovino Zakladi Slovenije smo izdelali CGP, katerega prepoznavno jedro je lecterjevo srce. Tega lahko opazimo tako v mestnem središču Ljubljane kot na blejski rivi. Trgovina ponuja tipične slovenske produkte, zato smo pri oblikovanju želeli prikazati združevanje starega in novega, skozi sodobno zasnovano celotno grafično podobo. S toplimi rjavo-rdečimi odtenki nam je uspelo, v blagovno znamko Zakladi Slovenije, vnesti pridih domačega, kakovostnega in dobrega.
Olja ANNA: celosta grafična podoba
Namen oblikovanja nove CGP za blagovno znamko ANNA je bilo združevanje sodobnega, minimalističnega, a kljub temu premium dizajna, z zgodbo, ki je bogata s slovensko kulturo. Čeprav so okraski na steklenicah na prvi pogled videti nekoliko orientalsko, so zelo tradicionalno slovenski. Silhueta tradicionalne klekljane idrijske čipke je celo na Unescovem seznamu svetovne kulturne dediščine.
Celostna grafična podoba SKZ
Salatina: prenova embalaže in nova linija etiket (Šampionka)
V naši agenciji smo veliki ljubitelji solat. Zato ne preseneča, da smo za Šampionko ustvarili spletni portal Rad imam solate. Zaupali so nam tudi prenovo embalaže in etikete za kis Salatina. Bi si kot navdušenci nad solatami lahko želeli še kaj več? 🙂 Izziv! Ta je prišel ob snovanju ideje za embalažo. Specifikacija kisa nam je namreč narekovala oblikovanje posebnega tipa embalaže, ki je v svoji končni izvedbi z rebrasto zunanjostjo in s klasično etiketo takoj izstopila na prodajnih policah med svojimi konkurentkami.
Abanka/AKEŠ letaki za kampanje
Olja ANNA: nova embalaža in nove etikete
Osnovni namen blagovne znamke Anna sta bila promocija in lansiranje slovenskega bučnega in olivnega olja na vzhodni trg. Omenjeno smo vzeli za izhodišče pri izbiri embalaže, ki smo ji prilagodili etiketo, primerno za visoko konkurenčen trg. Oblikovali smo premium izdelek, ki skozi oblikovno simboliko bučnih semen in oliv, izvezenih v slovensko čipko, ustvarja povezavo z orientalskim simbolom mandale, in ga prek tega prilagodili za pozicioniranje na vzhodnem trgu.
Promocije in degustacije na prodajnih mestih
S promocijami in degustacijami izdelkov pospešujemo prodajo, pridobivamo mnenje o novih izdelkih in dvigujemo ozaveščenost o blagovni znamki.
Abanka poslovni dogodki
Za različne segmente bančništva smo organizirali dogodke, ki so za stranke predstavljale novo izkušnjo ali znanje, za naročnika pa priložnost za pridobivanje novih strank.
Premiera My Little Pony (Hasbro)
Za naročnika smo organizirali ter napolnili kino dvorano z njegovimi poslovnimi partnerji, vplivneži/influencerji, bloggerji in obenem izvedli predpremiero filma, o kateri so pisali tudi mediji. Predpremiero so spremljale tudi otroške delavnice z izdelki My Little Pony.
Manner muesli - zajtrk za novinarje
Pred lansiranjem izdelka na prodajne police smo Manner muesli ponudili novinarjem in urednikom lifestyle medijev. Na sproščenem druženju ob zajtrku se nam je pridružila tudi nekdanja Miss Slovenije, Nives Orešnik.
Merkurjeva časovna dirka - aktivnost na prodajnih mestih predvajana na Facebooku
V več trgovskih centrih naročnika smo izvedli tekmovanje med kupci, v nagradno igro pa so bili vpleteni tudi uporabniki Facebooka. S tem smo popestrili dogajanje na prodajnih mestih in povečali interakcijo z blagovno znamko na Facebook profilu.
AVE GRILL: za najboljše si je vredno vzeti čas - Gigapano format
Benquick: otvoritev Benove dežela (Minicity)
GIZ Meso - strokovni posvet na gradu Jable
Na gradu Jable smo na strokovnem posvetu povezali stroko z javnimi ustanovami in gospodarstveniki z namenom trajnostnega ekonomskega razvoja Slovenije. Srečanje in namen dogodka je bilo tudi medijsko podprto.
Kotányi Secrets of - kulinarična delavnica
Novo začimbno mešanico Kotányi Secrets of smo najprej predstavili novinarjem in urednikom lifestyle medijev. Na praktični delavnici so jih spoznavali v družbi profesionalnega kuharja in kulinaričnih blogerjev.
Nove priložnosti
Emona, Šmartinska c. 130,
1000 Ljubljana, Slovenija