Abanka/AKEŠ: Ko najdeš pravega! – napovednik akcije
Glavni nameni kampanje so bili povečati število imetnikov Akeš računa, povečati število uporabnikov mobilne banke, graditi na čim širši prepoznavnosti banke pri ciljni skupini in jo tej predstaviti kot inovativno banko »za mlade«.
Soočeni smo bili z izzivom, kako povezati finančna orodja z interesi ciljne skupine. Mlade je v današnjem medijskem svetu težko doseči, enako težko pa tudi primerno nagovoriti. To velja toliko bolj za bančne storitve, čeprav Slovenci veljamo za varčne in preudarne posameznike.
Aktivnost smo zato zasnovali v obliki interaktivne video nadaljevanke kot pripoved o storitvi Akeš. Zgodbo smo gradili skozi povsem življenjske interakcije mladostnikov, skozi njihova naključna srečanja in komunikacijo. Rdeča nit zgodbe je ljubezen dveh mladih, ki jo zaljubljencema simbolično krepi njima najljubša Abanka.
Abanka/AKEŠ: Ko najdeš pravega!
Posebnost kampanje je bila, da je potekala v dveh delih. Najprej smo v obliki predkampanje mladim iz ciljne skupine ponudili možnost, da na avdicijah preizkusijo svoje igralske sposobnosti, šestim izbrancem pa smo nato omogočili, da kot igralska zasedba nastopijo v interaktivni spletni nadaljevanki, ki je bila glavna aktivnost kampanje.
Glavna aktivnost je nato potekala na spletu v obliki interaktivnega videa – nadaljevanke, v kateri je gledalec videa med dvema možnostima izbral sebi ljubši zaključek. Akcija je trajala devet tednov, vsak teden pa smo razkrili novo poglavje zgodbe. Aktivna vključenost v oblikovanje sebi primernejšega zaključka zgodbe je tista prelomna točka, ki je te videe ločila od »še enega« videa za mlade. Pri tej akciji je šlo namreč za aktivno in angažirano oblikovanje vsebine, ter poglobljeno spremljanje in razumevanje zgodbe, kar je bil ključni komunikacijski cilj akcije.
Zgodba je bila zasnovana tako, da je gledalec s poznavanjem Akeš orodij in storitev glavnemu liku z izbiro pravega zaključka posamezne zgodbe pomagal osvojiti dekle / fanta. Na ta način smo uspeli bančne storitve Akeš približati ciljni skupni in pokazati, da je finančna odgovornost pravzaprav “kul”.
Vsi sodelujoči so se vsak teden potegovali za tedenske nagrade, ob koncu kampanje pa smo izžrebali dva dobitnika glavnih nagrad.