digiGRAL postal Rubikon GRAL

Ljubljana, 1. september 2018
V marketinški agenciji digiGRAL letos praznujemo sedmo obletnico delovanja, v jesen pa vstopamo z novim imenom. Naročnikom in potencialnim poslovnim partnerjem se bomo odslej predstavljali pod imenom Rubikon GRAL, ki bolje povzema obsežen spekter aktivnosti in storitev agencije.

S svojim delovanjem smo pričeli pred sedmimi leti, ravno v času velike gospodarske krize v Sloveniji. Iz skromnih začetkov na področju digitalnega marketinga smo v tem času zrasli v marketinško agencijo polnega obsega. Ime digiGRAL, ki so ga naročniki nemalokrat povezovali zgolj z digitalnimi rešitvami, se je tako v zadnjih letih začelo kazati kot neustrezno. Zato smo se odločili za celovito spremembo podobe in imena, ki bo bolje odražalo širok nabor rešitev, s pomočjo katerih v podjetju svojim naročnikom pomagamo reševati poslovne izzive in dosegati zastavljene cilje.

Kocka je padla – iz digiGRALa v RUBIKON GRAL

Navdih za novo ime agencije sva Aljaž Podlogar in Gregor Graf, direktorja podjetja, črpala iz zgodovine. Rubikon je namreč reka v Italiji, ki jo je prečkal Julij Cezar in ob tem izrekel znane besede “Kocka je padla”.

Za nas ime Rubikon simbolizira odločnost in pogum, hkrati pa je tudi asociacija na rubikovo kocko, ki predstavlja miselnost, ki jo gojimo v agenciji: priti do čim bolj učinkovitih rešitev za naše naročnike.

Novo ime predstavlja tudi način, s katerim se v agenciji lotevamo reševanja poslovnih izzivov naročnikov. Četudi je delo ekipe Rubikon GRALa obarvano z ustvarjalnostjo, so začetki reševanja poslovnih izzivov ponavadi kompleksni.

Šele, ko vključimo vse spremenljivke, lahko rešimo enačbo in postavimo temelje, ki so odskočna deska za razvijanje kreativnih rešitev, nekako tako kot pri sestavljanju rubikove kocke; le pravilno zložene barvne kombinacije so lahko ključ, ki rešuje uganko.

Učinkovitost marketinga

Kljub spremembi imena in celostne grafične podobe agencije poslanstvo podjetja še vedno ostaja enako: poskrbeti za učinkovitost marketinga naročnikov. Prepričani smo namreč, da je marketing veda, ki v ekonomiji še vedno ni dovolj cenjena, ljudje pa pogosto zaradi nerazumevanja marketing enačijo z oglaševanjem.

V podjetju smo si že na začetku naše poti zadali morda ne vedno najbolj preprosto nalogo, da naročnike izobražujemo o nalogah in možnostih marketinga. V ekipi si še vedno prizadevamo situacijo spremeniti in marketingu kot uporabni vedi priboriti mesto, ki mu pripada.