Rubikon GRAL je marketinška agencija navdušenih strokovnjakov, ki ustvarjamo vezi. Vezi v ekipi, vezi s svojimi naročniki in najpomembneje: vezi med vašimi strankami in blagovno znamko. Smo agilni in prilagodljivi, željni ustvarjalnosti in osebne rasti. Ponujamo celotno paleto marketinških storitev, ki jih dopolnjuje naša strast do ustvarjalnosti, strokovnosti in preseganja rezultatov.

Zakaj Rubikon GRAL?

V vsakem trenutku iščemo gral. Morda ga najdemo v vsebini, ustvarjalnosti, neverjetnih rezultatih, popolni spletni strani, prodaji ali preseženih KPI-jih. Živimo živahno življenje navdušenja in ustvarjalnosti, kar odlično izražamo na projektih in kampanjah, ki jih (so)ustvarjamo.

Kako ustvarjamo vezi?

Smo marketinška agencija s celovitim pristopom k reševanju izzivov. S komunikacijskimi izzivi naših strank se spopadamo z zdravo kombinacijo ustvarjalnosti in navdušenja. Nič ne premaga občutkov ob pogledu na zadovoljne obraze naših naročnikov, ko jim pomagamo uresničiti zastavljene cilje. Prav ti nasmehi in obrazi so naša spodbuda, da smo vsak dan boljši, da sledimo novim trendom in razvijamo inovativne ustvarjalne ideje.

Smo skupina strokovnjakov, ki verjame v moč timskega dela in pošteno dvosmerno komunikacijo. In to daje našemu delu dodano vrednost in zagotavlja zadovoljstvo naših strank in partnerjev.

Kocka je padla – iz digiGRALa v RUBIKON GRAL

V letih zorjenja je digiGRAL prerasel v marketinško agencijo polnega obsega. Širitev naših storitev je prinesla še eno odločitev: nadgradnjo imena. Aljaž Podlogar in Gregor Graf, direktorja podjetja, sva navdih za ime poiskala v zgodovini; včasih pogled nazaj prinaša inovativne korake v prihodnost.

Znameniti rek “Kocka je padla”, ki ga je izrekel Julij Cezar, je tako zapečatil tudi naše ime. Cezar je ta zgodovinski stavek izrekel ob prečkanju reke Rubikon v Italiji – in želimo, da ljudje ob srečanju z nami občutijo moč teh besed. Frazem prestopiti Rubikon namreč pomeni storiti neko odločilno dejanje. Ponosni smo, da se za odločilna dejanja in pomenljive korake odloča toliko uspešnih blagovnih znamk!

Za nas ime Rubikon simbolizira odločnost in pogum.
Za marsikoga pa je ime tudi asociacija na rubikovo kocko, ki predstavlja miselnost, ki jo gojimo v agenciji: priti do čim bolj učinkovitih rešitev za naše naročnike.

Ime predstavlja tudi način, s katerim se v agenciji lotevamo reševanja poslovnih izzivov naročnikov. Četudi je delo ekipe Rubikon GRAL-a obarvano z ustvarjalnostjo, so začetki reševanja poslovnih izzivov navadno kompleksni. Šele, ko vključimo vse spremenljivke, lahko rešimo enačbo in postavimo temelje, ki so odskočna deska za razvijanje kreativnih rešitev. Podoben proces se zgodi ob sestavljanju rubikove kocke; le pravilno zložene barvne kombinacije so ključ do rešitve uganke.

Učinkovitost marketinga

Poslanstvo podjetja še vedno ostaja enako: poskrbeti za učinkovitost marketinga naročnikov. Prepričani smo namreč, da je marketing veda, ki v ekonomiji še vedno ni dovolj prepoznana, ljudje pa pogosto zaradi nerazumevanja marketing enačijo z oglaševanjem.