Kako z vizualnimi pristopi vstopiti v vidno polje potencialnega kupca, da nas opazi in sproži razmišljanje o blagovni znamki, storitvi ter nakupu?
… in celostna grafična podoba naredi blagovno znamko. Ali vsaj prvi vtis, ki je še kako pomemben. Skladna in konsistento uporabljena grafična podoba predstavlja za blagovno znamko veliko prednost, saj postaja ta bolj prepoznavna, njena skladnost pa priča o moči in slogu blagovne znamke. V CGP zajamemo čim večje število elementov: logotip, žig, vizitke, dopisne liste, nalepke, mape, dobavnice, označevalne tabele in seveda tudi oblikovanje spletnega mesta.
… in celostna grafična podoba naredi blagovno znamko. Ali vsaj prvi vtis, ki je še kako pomemben. Skladna in konsistento uporabljena grafična podoba predstavlja za blagovno znamko veliko prednost, saj postaja ta bolj prepoznavna, njena skladnost pa priča o moči in slogu blagovne znamke. V CGP zajamemo čim večje število elementov: logotip, žig, vizitke, dopisne liste, nalepke, mape, dobavnice, označevalne tabele in seveda tudi oblikovanje spletnega mesta.
Embalaža je grafični element, ki je najbolj tesno povezan z identiteto blagovne znamke. Poleg vizualnega vtisa mora biti embalaža praktična in uporabna, s čimer dosežemo zadovoljstvo potrošnika že ob prvem stiku z izdelkom. Sledimo sodobnim trendom v oblikovanju, hkrati pa skušamo naše naročnike usmerjati tudi v bolj odgovorno in okolju prijazno zasnovo embalaže.
Embalaža je grafični element, ki je najbolj tesno povezan z identiteto blagovne znamke. Poleg vizualnega vtisa mora biti embalaža praktična in uporabna, s čimer dosežemo zadovoljstvo potrošnika že ob prvem stiku z izdelkom. Sledimo sodobnim trendom v oblikovanju, hkrati pa skušamo naše naročnike usmerjati tudi v bolj odgovorno in okolju prijazno zasnovo embalaže.
Brošure, letaki in katalogi so del podobe, s katerimi predstavljamo izdelek na vsakem koraku. Kombinacija kreativno zasnovanih besedil in sodobnih ter očem prijetnih podob ustvari tiskovine, ki dobro komunicirajo vrednote blagovne znamke in v potrošniku vzbujajo zanimanje. Oblikovna zasnova materialov je v skladu s trendi oblikovanja in se prilagaja specifičnim okusom ciljnih skupin.
Brošure, letaki in katalogi so del podobe, s katerimi predstavljamo izdelek na vsakem koraku. Kombinacija kreativno zasnovanih besedil in sodobnih ter očem prijetnih podob ustvari tiskovine, ki dobro komunicirajo vrednote blagovne znamke in v potrošniku vzbujajo zanimanje. Oblikovna zasnova materialov je v skladu s trendi oblikovanja in se prilagaja specifičnim okusom ciljnih skupin.