Kakšno taktiko ubrati in kakšne kanale izbrati, da v očeh vaših najpomembnejših deležnikov povečate ugled vašega podjetja? Ste pripravljeni tudi na krizne situacije?
To je pomembno toliko bolj, ko je vaš cilj tudi ta, da vas mediji jemljejo kot kredibilen vir informacij v vaši panogi. Naša naloga je biti most med vami in ključnimi predstavniki relevantnih medijev. Za vas zato organiziramo različne tematske dogodke, ki vam omogočajo, da vaše podjetje izdelke, storitve in znanje predstavljate tistim osebam v medijih, ki so za vas pomembni in nekaj veljajo.
To je pomembno toliko bolj, ko je vaš cilj tudi ta, da vas mediji jemljejo kot kredibilen vir informacij v vaši panogi. Naša naloga je biti most med vami in ključnimi predstavniki relevantnih medijev. Za vas zato organiziramo različne tematske dogodke, ki vam omogočajo, da vaše podjetje izdelke, storitve in znanje predstavljate tistim osebam v medijih, ki so za vas pomembni in nekaj veljajo.
Z učinkovitimi strategijami produktnega PR-ja znamo pozornost vaših ciljnih skupin potrošnikov usmeriti na vaše novosti. Ker vemo, da danes digitalni svet ponuja raznolike možnosti komuniciranja, vam znamo svetovati pri vzpostavitvi prave kombinacije tradicionalnih PR metod in digitalnega marketinga, ki bo povečala vpliv vaše PR kampanje, vaši potrošniki pa bodo komaj čakali, da vaš izdelek pride na prodajne police.
Z učinkovitimi strategijami produktnega PR-ja znamo pozornost vaših ciljnih skupin potrošnikov usmeriti na vaše novosti. Ker vemo, da danes digitalni svet ponuja raznolike možnosti komuniciranja, vam znamo svetovati pri vzpostavitvi prave kombinacije tradicionalnih PR metod in digitalnega marketinga, ki bo povečala vpliv vaše PR kampanje, vaši potrošniki pa bodo komaj čakali, da vaš izdelek pride na prodajne police.
Nepreverjene informacije se znajo razširiti kot požar skozi različne komunikacijske kanale, ugled vaše blagovne znamke pa je takrat lahko močno ogrožen. Učinkovita strategija kriznega komuniciranja je v takšnih primerih neprecenljive vrednosti. Naši PR strokovnjaki imajo obsežno znanje in izkušnje na podlagi katerih lahko v primeru kriznega komuniciranja učinkovito zastopajo vaše interese in ščitijo ugled vaše blagovne znamke.
Nepreverjene informacije se znajo razširiti kot požar skozi različne komunikacijske kanale, ugled vaše blagovne znamke pa je takrat lahko močno ogrožen. Učinkovita strategija kriznega komuniciranja je v takšnih primerih neprecenljive vrednosti. Naši PR strokovnjaki imajo obsežno znanje in izkušnje na podlagi katerih lahko v primeru kriznega komuniciranja učinkovito zastopajo vaše interese in ščitijo ugled vaše blagovne znamke.