MODRA ZAVAROVALNICA: MODRA NIT VARČEVANJA

Kako smo povezali vse niti za Modro zavarovalnico?

Modra več kot 300 tisoč varčevalcem in 2.200 delodajalcem omogoča varčevanje za bolj kakovostno življenje po upokojitvi. Kako izpostaviti novo nit za eno od ključnih družb, ki pomaga vzdrževati stabilen pokojninski sistem v Sloveniji? 


Za Modro zavarovalnico smo tako v sklopu večletnega sodelovanja z začetkom v 2021 zasnovali celovito večkanalsko oglaševalsko kampanjo in na novo opredelili modro nit identitete zavarovalnice.

Cineplexx Rudnik otvoritev



Cilj: izpostaviti modro nit varčevanja v Sloveniji


Varčevanje za dodatno pokojnino je tek na dolge proge, obenem pa si vsi prihodnost predstavljamo drugače. Na tem teku zato potrebujemo Modro zavarovalnico, partnerico, ki ji lahko dolgoročno zaupamo, da v vseh obdobjih življenja izpostavi nit, ki šteje.



Cineplexx Rudnik otvoritev


Naš izziv:
dodatna pokojnina se zdi kot nekaj zelo oddaljenega, obenem pa tudi težko razumljivega, saj zaobjema več različnih finančnih sposobnosti.


Modra nit varčevanja

V življenju je vedno kaj v zraku.
Z Modro pa držimo niti v rokah.


Celostna 360 kampanja je zajemala pripravo
nove vizualne identitete Modre, kreativna zasnova in produkcija TV oglasa, delo z mediji in medijski zakup, OOH oglaševanje in digitalno komuniciranje, skupaj z izvedbo kampanjske spletne strani.





Držite niti prihodnosti v svojih rokah

Ko se v življenju zanašamo na srečo, spoznamo, da je ta lahko hitro opoteča. Zato so potrebne zrele odločitve, te, ki štejejo v zlatih letih.

S TV oglasom smo uspešno pozicionirali temeljno sporočilo kampanje: varčevanje pri MODRI nas lahko v vseh življenjskih obdobjih drži v ravnotežju. Oglaševanje je potekalo v dveh različnih časovnih ciklih, kampanja pa se je v obeh izkazala kot ena najmočnejših na trgu zavarovalništva.





Nova vizualna identiteta

Vodilo celotne vizualne komunikacije je novi modri krog, s središčem na nas, varčevalcih. Tako vsem ciljnim javnostim sporočamo osredotočenost na njihove želje in prihodnost ter poenostavljamo nit varčevanja za dodatno pokojnino.


Nova vizualna identiteta je zaobjemala tako OOH oglaševanje, novo spletno stran, oglaševanje prek spleta in družbenih omrežij kot tudi prenovo vseh oglaševalskih orodij za vse javnosti in zaposlene Modre.



Cineplexx Rudnik otvoritev
Cineplexx Rudnik otvoritev
Cineplexx Rudnik otvoritev

REZULTATI



  • 75,9 % prepoznavnost OOH
  • 5 mio+ prikazov ogledov
  • 50.000+ ogledov videa na Youtube 
  • Kampanja je označevala začetek stalnega sodelovanja.


Cineplexx Rudnik otvoritev

Pripravljeni, da navdušimo tudi vas?
Ustvarimo skupaj vašo

novo zgodbo.

Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na 0590 28 790.

Obišči naslovnico

Share by: