Cineplexx International GmbH, avstrijsko podjetje s 66 multipleksi po celi Evropi, je maja 2022 na svoj zemljevid zarisal sedmo lokacijo v Sloveniji. Ob tej priložnosti smo izvedli celovito komunikacijsko kampanjo, s katero smo ljubiteljem filmov ponudili tehnološko najbolj dovršeno filmsko izkušnjo v državi.
Cilj: če je film vprašanje, je Cineplexx odgovor
Cineplexx Ljubljana – Rudnik je edina prava izbira za nepozabno filmsko doživetje. Dolby Atmos, laserska projekcija, VIP sedeži in najboljša pokovka v mestu. Po več kot desetletju vsem ljubiteljem filmov iz Ljubljane in okolice lahko ponudimo kino, ki si ga prestolnica zasluži.
Naš izziv:
ukrepi ob zamejitvi koronavirusa so spremenili nakupne navade potrošnikov. Posledice so bile opazne tudi v preživljanju prostega časa, ko smo filme gledali v varnem udobju svojega doma. Zato je bil naš izziv spremeniti miselnost ljudi in pokazati, da je druženje v kinu lahko zopet varno in zabavno.
Ko najsodobnejša tehnologija in udobje, ki ga do sedaj še nismo bili deležni, obiskovalcu pričarata občutek, kot da je del prizorov na velikem platnu.
Komuniciranje ključnih prednosti, ki jih v 7 dvoranah ponuja najbolj tehnološko dovršen multipleks v Evropi, smo opredelili kot osrednji motiv
večkanalne kampanje.
Kampanja je svoj veličastni vrhunec doživela s svečanim sprejemom in projekcijo dolgo pričakovane uspešnice »Top Gun: Maverick« v razširjenem nakupovalnem središču Supernova Ljubljana – Rudnik.
Celotno dogajanje je pospremil program in ambient v sozvočju s filmsko kuliso, s katero smo povabljenim gostom dan pred uradnim odprtjem želeli pričarati nostalgično vzdušje. Ker je bil Tom Cruise tisti večer ravno na filmskem festivalu v Cannesu, ;) je voditeljico Azro Širovnik na legendarni Yamahi po rdeči preprogi zapeljal kar njegov dvojnik.
Krovno komunikacijsko sporočilo “Vse poti vodijo v Cineplexx” smo z namenom , da ljudje novega multipleksa ne bi menjali s konkurenčnim ponudnikom, komunicirali prek vseh uporabljenih kanalov - radijskega, zunanjega in digitalnega oglaševanja ter odnosov z mediji.
Zunanje oglaševanje so sestavljale 3 kreative, s katerimi smo uporabnikom želeli približati vse prednosti, ki jih ponuja Cineplexx.
Kako izgleda najsodobnejši multipleks en teden pred uradnim odprtjem? Izbranim novinarjem smo omogočili ekskluziven vpogled v nastajanje Cineplexxa, ki se v Ljubljani ponaša s 7 dvoranami in 1357 sedeži.
Le peščica teh je bila nameščenih, ko je Lucas Langhammer, novoimenovani direktor podjetja Cineplexx v Sloveniji, peljal predstavnike sedme sile na ogled nove filmske zgodbe v prestolnici. Na vprašanje, ali bo kino v sedmih dneh pripravljen na prve obiskovalce, je Lucas samozavestno pritrdil - in tako je tudi bilo.
Cineplexx Ljubljana- Rudnik je 25. maja uradno odprl svoja vrata za obiskovalce, mi pa smo poskrbeli, da za vse aktualne premiere izve čim širši krog ljudi.
Pri digitalni kampanji smo s Facebook in GDN oglaševanjem obveščali o aktualni ponudbi ter spodbujali k nakupu vstopnic prek spletne trgovine in aplikacije Cineplexx SI., ki sta bili lansirani v maju.
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na 0590 28 790.