Sladoledni trg je v Evropi prostor inovacij, nenehnih sprememb in novih priložnosti. Združenje Euroglaces povezuje največje proizvajalce sladoledov na vsakoletnem srečanju, da skupaj oblikujejo smernice za prihodnost industrije.
V agenciji Rubikon GRAL smo s ponosom sodelovali pri organizaciji generalne skupščine Euroglaces, ki je letos prvič potekala v Sloveniji. V sodelovanju s podjetjem Incom d.o.o., proizvajalcem sladoledov LEONE, smo gostili tridnevni dogodek, kjer so se delegati iz vse Evrope dotaknili aktualnih izzivov in priložnosti v sladoledni industriji.
Naš cilj: postaviti Slovenijo na zemljevid ključnih destinacij za mednarodna srečanja in hkrati poudariti pomen sodelovanja v evropski sladoledni industriji.
Z organizacijo generalne skupščine Euroglaces smo želeli okrepiti prepoznavnost slovenskega znanja, inovacij in gostoljubja. Z dogodkom smo delegatom iz vse Evrope omogočili poglobljene razprave o aktualnih izzivih industrije ter predstavili zgodbo o uspehu podjetja Incom d.o.o., ki s svojo vizijo premika meje na svetovnem trgu sladoledov.
Naš izziv: nič več in nič manj kot organizirati dogodek, ki presega meje poslovnega srečanja, hkrati pa izpostaviti Slovenijo kot izjemno gostiteljico.
Soočili smo se z izzivom, kako združiti delegate z različnimi ozadji in pričakovanji, ter hkrati nasloviti ključne aktualne teme, kot so podražitve surovin, trajnost, nutricionistični standardi in digitalne inovacije. Dogodek je pokazal, da Slovenija ni le gostiteljica, temveč tudi aktivna soustvarjalka prihodnosti sladoledne industrije.
Pri organizaciji dogodka Euroglaces smo želeli preseči običajna poslovna srečanja in ustvariti izkušnjo, ki navduši. Slovenija je bila predstavljena kot destinacija, ki ponuja urejeno in gostoljubno okolje, a kljub vsemu nič ni prepuščeno naključju, kar je dogodek dvignilo na najvišjo raven.
Spletna stran Euroglaces je bila ključna točka za učinkovito komunikacijo in izmenjavo informacij pred dogodkom. Pripravili in oblikovali smo besedila za spletno stran Euroglaces za leto 2024, s ciljem zagotoviti potrebne informacije in ustvariti jasno, delegatom prijazno izkušnjo.
Spletna stran je vsebovala ključne informacije o dogajanju, kar je delegatom omogočalo lažjo organiziranost.
Spletna stran je delegatom omogočila enostaven dostop do ključnih informacij ter hkrati povezala udeležence in predstavila Slovenijo kot gostiteljico dogodka. Spletna stran je vsebovala informacije o hotelu, predstavitev Ljubljane in Slovenije ter podrobnosti o potovanju, kar je olajšalo udeležbo in zagotovilo usklajeno izvedbo dogodka.
Tridnevno zasedanje skupščine se je odvijalo v Grand hotelu Plaza v Ljubljani. Zraven slovenskih predstavnikov so se ga udeležili delegati iz Belgije, Francije, Nemčije, Danske, Švedske, Velike Britanije in drugih evropskih držav.
S sprehodom skozi mesto so obiskali Ljubljanski grad, v Palacijevi dvorani uživali ob nastopu Nuške Drašček in v odlični gala večerji, za katero je poskrbel Kaval Catering.
Galerija iz Euroglaces dogodka prikazuje trenutke, ki so zaznamovali edinstveno srečanje evropskih sladolednih strokovnjakov.
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na 0590 28 790.