EKO hrana

Kako nagovoriti Slovence, da prepoznajo prednosti slovenskih ekoloških izdelkov?


Slovenska ekološka hrana je skrbno pridelana na naših lokalnih kmetijah, kjer se spoštuje naravni ritem zemlje in okolja. Z izbranimi ekološkimi pridelki, brez umetnih pesticidov in kemikalij, zagotavlja okusno in polnovredno izbiro za vsakodnevno prehrano. 


V sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) smo oblikovali kampanjo za promocijo slovenske ekološke oznake hrane, ki slavi edinstvenost slovenske ekološke hrane kot tudi pestre interese slovenskih kupcev. 

Žan Kranjec, Štefan Hadalin, Meta Hrovat, Andreja Slokar, Ana Bucik

Naš cilj: ozavestiti Slovence o kakovosti in prednostih lokalne ekološke hrane ter spodbuditi zaupanje v slovenske pridelovalce.


Ko pride do oglasov s hrano, ti dostikrat idealizirajo življenje doma. Mi pa smo si zastavili cilj predstavljanja pristnega življenja, idealnega ravno kot je. Tako smo ustvarili serijo video oglasov in drugih vsebin na različnih platformah. S temi vsebinami smo želeli spodbuditi čim širše zavedanje med Slovenci, da imamo privilegij uživati polne in pristne okuse lokalne ekološke hrane – takšne, kot morajo biti, pridelane z ljubeznijo slovenskih kmetov.

ALIVE Drops čokoladne kapljice


Naš izziv:
spodbuditi Slovence, da prepoznajo vrednost lokalne ekološke hrane, ki s svojo kakovostjo in trajnostjo dokazuje, da lahko uživamo polne okuse brez kompromisov. Hkrati pa z dinamičnimi video vsebinami nasloviti različne ciljne skupine, in s tem specifične motive in vprašanja pri izbiri ekoloških izdelkov. 

V ospredje smo zato postavili tematike, kot so izvor in način pridelave ekološke hrane, pomen trajnostne potrošnje ter zaupanje v slovenske pridelovalce.

Kako smo spodbudili zavedanje o prednostih EKO izdelkov?

Želeli smo spodbuditi Slovence, da pogledajo na vse prednosti EKO hrane in ekološkega kmetijstva. Kampanja je povezovala dinamične video vsebine na družbenih omrežjih, dva televizijska oglasa, sodelovanje z vplivneži, nasvete in mnenja strokovnjakov, komunikacijo na prodajnih mestih, lokalne dogodke, ter spletno oglaševanje.

TV oglas o kakovostni ekološki lokalni hrani

V TV oglasu smo predstavili shemo kakovosti EKO-Kmetijstvo Slovenija, ki nosi evropski znak Kmetijstvo Slovenija, in v njem zaupali Slovencem pomembno sporočilo;


»Ko vidiš širšo sliko življenja, začneš ceniti kakovostno in polnovredno hrano. Izberi lokalno, ekološko hrano, pridelano z naravnimi metodami in preverjeno od njive do krožnika. Napolni dom z bogatimi, lokalnimi okusi. Idealnimi. Takšnimi, kot morajo biti. Ekološko in lokalno je idealno.«


Iskali smo EKO mojstre, spoznavali strokovnjake in odkrivali novosti slovenske ekološke hrane


Slovenci so imeli priložnost spoznati ekološko hrano in slovenske ekološke pridelovalce na več različnih načinov. V kampanji so sodelovali številni strokovnjaki, ki so za portal Naša Super Hrana delili svoje nasvete in mnenja o ekološki hrani, pridelavi in predelavi. Posebno pozornost pa so si zaslužili tudi znani slovenski vplivneži, ki so na slovenskih ekoloških kmetijah simbolično “stopili v škornje” kmetov.

Iskali pa smo tudi pravega EKO mojstra! V EKO kvizu so tekmovalci odgovarjali na vprašanja, ki razkrivajo ključne informacije o ekološkem kmetijstvu in pridelavi živil. Spoznali smo lahko, kako dobro sodelujoči poznajo prednosti ekološko certificirane hrane za naše zdravje in okolje ter kakšne so prednosti lokalno pridelanih ekoloških sestavin.

Pripravljeni, da navdušimo tudi vas?
Ustvarimo skupaj vašo

novo zgodbo.

Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na

0590 28 790.

Obišči naslovnico

Share by: