MEDEX Z NOVO KAMPANJO OTROKOM PUSTI DA SO OTROCI
Prehranska dopolnila Junior, namenjena najmlajšim, so razvita in izdelana v Sloveniji ter podpirajo naraven razvoj otrok z izdelki, ki pustijo odkrivanje okusov brez predsodkov. Narejena so iz skrbno izbranih čebeljih pridelkov, zdravilnih zelišč in vitaminov, brez umetnih arom, barvil ali aditivov.
Za naročnika Medex smo ustvarili komunikacijsko kampanjo za Junior prehranska dopolnila z misijo ohranjanja otroštva kot to mora biti, brez kazanja s prstom na neješče otroke in brez oznak, kot so "ti si izbirčen."
Naš cilj: razbremeniti starše pritiskov in skupaj spodbujati pristen, neobremenjen razvoj – z močjo narave Medexa.
Za kreativno izhodišče smo vzeli pristnost otroštva in moč narave Medexa. Rekli smo: “Biti otrok je nekaj najbolj naravnega.” Otroci so po naravi raziskovalci in ustvarjalci, ki odkrivajo svet in tudi okuse hrane po svoje. Medex Junior pa s skrbno izbranimi naravnimi sestavinami podpira ta njihov naravni razvoj in jih spremlja pri vsakem koraku otroške radovednosti.
Naš izziv: odgovoriti na vse pritiske in vprašanja mam o tem, kaj je najboljše za njihove otroke. Medex Junior s svojo naravno močjo in pristnostjo dokazuje, da otrokom lahko pustimo biti otroci – brez kompromisov, ko gre za njihov razvoj in naravno otroštvo.
Zato smo želeli spodbuditi slovensko javnost, da na vsem znano Izbirčno Metko pogledajo iz nove perspektive. Kampanja to sporočilo prenaša skozi nov TV oglas, komunikacijo na prodajnih mestih, nagradno igro, sodelovanje z vplivneži in spletno oglaševanje.
Kampanja "Pustimo otroku biti otrok" je svojo zgodbo začela na slovenskih televizijah, kjer smo z novim TV oglasom predstavili iskrene in nepopolne trenutke vsakdanjega otroštva.
Pristni trenutki med otrokom in mamo, od spopadanja z bacili do premagovanja neješčosti, poudarjajo naravno otroško radovednost in igrivost.
S pomočjo vplivnežev, posebnega spletnega mesta in komunikacije na prodajnih mestih smo spodbudili razmislek o tem, kaj pomeni otrokom omogočiti zares naravno otroštvo in tako izzvali slovensko javnost, da malo drugače pogledajo na prehranska dopolnila za otroke z močjo narave.
Kampanja je vključevala tudi nagradno igro, kjer so sodelujoči lahko tekmovali za nepozabni oddih na izbrani slovenski EKO kmetiji, Medex pa je nagrajeval z atraktivnimi paketi svojih izdelkov.
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na