Visit Ljubljana je krovna turistična organizacija, ki v Ljubljano privablja tako tuje kot tudi domače goste. Za turistično sezono 2022 smo zasnovali oglaševalske kampanje namenjene Ljubljančanom in drugim Slovencem, prek katerih smo spodbujali, da si privoščijo oddih v Ljubljani.
Oglaševalske kampanje so vključevale tako zunanje kot tudi digitalno oglaševanje in zakup v tiskanih medijih.
Cilj: povečati obisk in število prenočitev v Ljubljani s strani Slovencev, s posebnim poudarkom na Ljubljančanih
In postaviti Ljubljano ob bok svetovnim prestolnicam. Tako s turistično ponudbo kot tudi hotelsko ponudbo.
Naš izziv?
Dopusti so navadno rezervirani za pobege na morje ali čez planke. Zato je bil naš cilj Ljubljano predstaviti kot cel svet v malem, pred domačim pragom.
Ko potujemo, iščemo drugačna, lokalna doživetja. Ljubljana pa je pravi svet v malem in na enem mestu nudi vse, kar nudijo svetovne metropole - imamo lastno Plazo, po Ljubljanici lahko gremo z gondolo ali ladjico, Julija pa je doma tudi v Ljubljani, ne le v Veroni. V Ljubljani je doma najboljše vseh svetov!*
*Kampanja je osnovana v obstoječih komunikacijskih smernicah Visit Ljubljana in predstavlja kreativno nadgradnjo.
Kam
**Kam
40 plakatnih mest po Sloveniji
Več kot 100 milijonov prikazov oglasov skozi celotno kampanjo na 10 spletnih medijih
Your headphones should always look amazing! Pick your preferred color.
Preko družbenih omrežij in slovenskih portalov smo Slovencem oglase prikazali več kot 4 milijonkrat in zabeležili v povprečju 3 minutno branje advertorialov
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na