AL!VE Drops čokoladne kapljice so ustvarjene v sodelovanju s SLO SKI alpskimi smučarji. Funkcionalne čokolade se ponašajo z izboljšanimi recepturami, zmanjšanim sladkorjem, dodanimi vitamini in minerali.
Za naročnika Incom LEONE smo tako zasnovali celovito večkanalsko oglaševalsko kampanjo, v sladko sredico pa postavili športno-sladki TV oglas.
Cilj: prismučati s čokolado z najvišjega LEONE vrha. V vse slovenske doline!
Za kreativno izhodišče smo vzeli kar slovenske alpske smučarje in njihove sladke zmage. In smo rekli: alpski smučarji so osvajalci belih strmin. AL!VE Drops pa z našimi smučarji osvajajo čokoladne strmine, saj obvladujejo naše razvade.
Naš izziv:
obrniti na glavo prepričanja o funkcionalni čokoladi in s slovenskimi smučarji dokazati, da lahko obvladujemo naše najslajše razvade. Brez kompromisov, ko so okusi v igri.
AL!VE Drops so zaradi vsega dobrega v njih stopile klasično čokolado v kapljice.
In to smo hoteli omogočiti vsem, ki pridejo v stik z novo čokolado - da delijo dobro in da se skupaj stopimo od vsega dobrega.
AL!VE Drops so inovativna čokolada, ki s TO GO pakiranjem in vrhunskim okusom priskočijo na pomoč, ko si zaželimo nekaj malega sladkega, a se ne želimo preveč pregrešiti.
Ta dinamični duh pa je tudi služil kot navdih TV in spletnega oglasa. Slovenske alpske smučarje Žana Kranjca, Štefana Hadalina, Meto Hrovat, Andrejo Slokar in Ano Bucik smo postavili v svoje naravno okolje - sredi Kranjske gore, med poletnimi pripravami. In pustili, da skozi svoje običajne priprave pokažejo ključne prednosti AL!VE Drops čokoladnih kapljic.
Zakaj tresemo AL!VE Drops vrečkice? Prijateljsko atmosfero med smučarji smo izkoristili še za predstavitev lastnega AL!VE navijaškega vzklika. Zato, ker ko lovimo sladke zmage, grizemo skupaj!
Najslajše je uživati, ko skrbimo za jutri. Poleg zlatega SLO SKI sponzorstva, podjetje Incom pri vsakem nakupu AL!VE Drops čokoladnih kapljic 2 centa namenja podpori mladim smučarskim silam, ki bodo kmalu osvajale naše bele strmine (in srca!). Kaj je lahko še slajše od tega?
S ciljem pospeševanja prodaje in zbiranja donacij smo kampanjo obogatili z veliko nagradno igro. Prek interaktivnega kviza s slovenskimi smučarji so obiskovalci osvajali 3 nove okuse čokoladnih kapljic. Nagradno igro pa so spremljale tudi POS izpostavitve na PETROL bencinskih servisih širom Slovenije.
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na