Kotányi je jeseni kupcem predstavil nove mlinčke s posipi My Coffee Spice. V kampanji smo promovirali tri posipe, ki se lahko uporabijo z različnimi toplimi napitki (kava, kakav, napitki, vroča čokolada …), kombinirajo pa se lahko tudi pri pripravi sladic (palačinke, sadno-sladoledne kupe, porcijski sladoled, ledena kava …). Njihovo raznovrstno uporabo smo želeli prikazati kot del vsakdanjih trenutkov, ki dodajo piko na i k uživanju dneva. Promocijo preko uradnih kanalov smo želeli dopolniti s sodelovanje z vplivneži, ki bi svoji publiki predstavili nov Kotányi izdelek, naš cilj pa je bil, da dosežemo visoko zavedanje o izdelku in sprožimo začetne nakupe.
Eden od odličnih stranskih učinkov je, da sodelovanje z ustvarjalci vsebin in vplivneži lahko ustvarijo odlične fotografije, ki so primerne za nadaljno uporabo pri vsebinskem marketingu.
V projekt smo vključili tudi vplivneže s področja aktivnega življenja. Posipe lahko uporabimo pri pripravi smoothijev, smoothie “skledic”, domačih granol in zajtrkov “za sabo” (jogurtove sestavljanke, jogurt z granolo, razne žitne kaše …). Uporaba posipov je prikazana kot začinjanje trenutkov, ko potrebuješ “le še ščepec …”.