Kako se je Slovenija zaljubila v LEONE sladoledno vrtnico?

Za prihajajoče Valentinovo smo se odločili kupcem predstaviti novo – sladoledno vrtnico LEONE Rose cone. Z nagradno aktivacijo smo se odločili, da čim bolj relevantno aktiviramo sodelovanje sledilcev in z njimi ustvarjamo vezi na (za Valentinovo) relevanten način.

Nagradna igra, ki je tekla preko povezanih objav je z razmakom par dni, uporabnike spraševala o različnih “ljubezenskih temah”, za sodelovanje pa nekomu obljubila, da bo lahko presenetil svojo boljšo polovico z vikend izletom v Terme Olimia, verjetno najbolj romantične terme pri nas. 

Dober odziv smo ocenjevali predvsem z angažmajem uporabnikov, da so bili pripravljeni deliti svoje osebne zgodbe z nami in povratnim komentarjem na naš odziv. In ni jih bilo malo.

Po Gregor Graf 13. junij 2022
Kotányi je jeseni kupcem predstavil nove mlinčke s posipi My Coffee Spice. V kampanji smo promovirali tri posipe, ki se lahko uporabijo z različnimi toplimi napitki (kava, kakav, napitki, vroča čokolada …), kombinirajo pa se lahko tudi pri pripravi sladic (palačinke, sadno-sladoledne kupe, porcijski sladoled, ledena kava …). Njihovo raznovrstno uporabo smo želeli prikazati kot del vsakdanjih trenutkov, ki dodajo piko na i k uživanju dneva. Promocijo preko uradnih kanalov smo želeli dopolniti s sodelovanje z vplivneži, ki bi svoji publiki predstavili nov Kotányi izdelek, naš cilj pa je bil, da dosežemo visoko zavedanje o izdelku in sprožimo začetne nakupe.
Po Gregor Graf 13. junij 2022
Write about something you know. If you don’t know much about a specific topic that will interest your readers, invite an expert to write about it.
Share by: