Kako zapeljati promocijo nove poletne kolekcije kopalk? Tako, da vanjo vključiš še ozaveščevalno noto in v središču prestolnice pripraviš flashmob dogodek z dekleti različnih postav, ki jih oblečeš v te kopalke. Akcijo so pri Lisci poimenovali »#Proud to be me« in poleg promocije nove kolekcije opozarja tudi na težave, ki jih imajo številne ženske s sprejemanjem svojih teles.
Dogodek je bil odmeven tudi v tujini, saj so o njem pisale številne revije v EU, vplivneži, ki so del gibanja Body Positivity ali ga podpirajo pa so delili objave na svojih družbenih profilih. Na dogodek in sporočilo so se sicer navezovali tudi kasneje.
Skupaj z naročnikom smo zbrali 18 deklet, med katerimi ima prav vsaka zgodbo, ki jo je tako ali drugače zaznamovala in zaradi katere se sprva v svojem telesu ni počutila najbolje.
S ponosom, da smo imeli priložnost biti del projekta, ki ženskam sporoča, da so v svoji »nepopolnosti« popolne. Da smo imeli priložnost spoznati in začutiti energijo teh deklet, ki jim dolgo ni bilo lahko v svoji koži, zdaj pa so tu in se ponosno ter brez zadržkov sprehajajo po Prešernovem trgu v kopalkah in sporočajo svetu svoje stališče: #proudtobeme!
Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na