LEONE "PRIČAKUJ NEPRIČAKOVANO"

Kako smo poleti 2021 ustvarili najmočnejšo TV kampanjo med vsemi sladoledi?

LEONE, največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji je poleti 2021 praznoval svojih 30 let, tako kot Slovenija. Visok jubilej so proslavili z odmevno večkanalsko oglaševalsko kampanjo, ki je na jezike vseh postavila LEONE sladoledne lonce.

VIDEO LEONE 30 let Andrei Lenart

Cilj: pokazati širni Sloveniji, da je LEONE slovenska zgodba uspeha!


LEONE je slovenska blagovna znamka, za katero je zaslužen gospod Andrej Slokar, inovator in ustanovitelj. On je leta 1991 v domači garaži sredi Ajdovščine prišel do zamisli o novem slovenskem sladoledu. 30 let kasneje pa je LEONE največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji.



LEONE sladoledni lonci


Naš izziv?
Zaradi tujega imena so potrošniki izven primorske regije redkeje prepoznavali slovenskost blagovne znamke. Naš cilj je bil tako, da dvignemo priklic blagovne znamke in vsem povemo - LEONE je ajdovski sladoled in ena najuspešnejših slovenskih blagovnih znamk v svetu.

"Življenje ni potica. Življenje je sladoled."

Ko revolucija v sladoledu sovpada s slovensko revolucijo - osamosvojitvijo!


Osamosvojitev Slovenije, praznovanje in sanje LEONE inovatorja
smo opredelili kot osrednje motive večkanalske kampanje. 

Te motive pa smo, s ciljem po dvigu priklica, strnili v eno vseslovensko vprašanje
- kaj bi svet brez sanj? 


TV oglas, ki pleše na jeziku

Hoteli smo namreč, da sledilci in gledalci začutijo LEONE sladolede z vsemi čutili! Zato smo izbrali najbolj slovensko pesem vseh časov - Tih deževen dan. In pustili, da vprašanje kaj bi svet brez sanj postane povsem enako vprašanju - kaj bi svet brez sladoleda? 


V osrčje celovite kampanje smo postavili odmevni TV oglas. V čevlje inovatorja je stopil priznani igralec Domen Valič, ki je s pristnim ajdovskim predstavil zgodbo LEONE inovatorja. 

OOH, POS, PR, GDN - OMG!

Zunanje oglaševanje smo začeli s teaser fazo, v kateri smo mimoidočim postavili najbolj slovensko vprašanje.


Teden dni kasneje pa smo odkrili, kdo oz. kaj se skriva za tem sladkim vprašanjem! V sklepnem delu poletja pa smo se osredotočili na produktno izpostavitev.

Kampanja je vključevala tudi izpostavitve na prodajnih mestih. Kupci so lahko sodelovali v veliki nagradni igri in se potegovali za bogate nagrade, prav vsak od njih pa je bil nagrajen s posebno jubilejno LEONE žlico. Zakaj? Zato, da LEONE ostane njihova prva izbira tudi vsa poletja, ki sledijo in vsakič znova opominja na vrhunskost blagovne znamke. 


O LEONE zgodbi uspeha pa smo tudi brali v slovenskih medijih, v skupni nakladi več kot 400 000 izvodov. S spletnimi oglasi pa smo zabeležili več kot 9 milijonov prikazov.

Goodie box poletja

6 vplivnežev. Več kot 100 000 prikazov. Box, ki je ostal v spominu vseh.

Vplivnežem, kot so David Urankar, Sanja Grohar in Katarina Benček,
smo poslali prav poseben jubilejni LEONE PR box, s katerim smo dokazali - LEONE so mojstri doživetij.


LEONE PR box

#sladkezmage

#1

najmočnejša posamezna TV kampanja med vsemi sladoledi (poletje 2021)

200 000

in več reakcij na družbenih omrežjih

101%

Top of Mind povečanje

17,6%

dvig LEONE priklica

CASE STUDY VIDEO

Oglejte si naš projekt iz vseh plati!

Drugi projekti

Share by: