LEONE, največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji je poleti 2021 praznoval svojih 30 let, tako kot Slovenija. Visok jubilej so proslavili z odmevno večkanalsko oglaševalsko kampanjo, ki je na jezike vseh postavila LEONE sladoledne lonce.
Cilj: pokazati širni Sloveniji, da je LEONE slovenska zgodba uspeha!
LEONE je slovenska blagovna znamka, za katero je zaslužen gospod Andrej Slokar, inovator in ustanovitelj. On je leta 1991 v domači garaži sredi Ajdovščine prišel do zamisli o novem slovenskem sladoledu. 30 let kasneje pa je LEONE največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji.
Naš izziv?
Zaradi tujega imena so potrošniki izven primorske regije redkeje prepoznavali slovenskost blagovne znamke. Naš cilj je bil tako, da dvignemo priklic blagovne znamke in vsem povemo - LEONE je ajdovski sladoled in ena najuspešnejših slovenskih blagovnih znamk v svetu.
"Življenje ni potica. Življenje je sladoled."
Ko revolucija v sladoledu sovpada s slovensko revolucijo - osamosvojitvijo!
Osamosvojitev Slovenije, praznovanje in sanje LEONE inovatorja smo opredelili kot osrednje motive
večkanalske kampanje.
Te motive pa smo, s ciljem po dvigu priklica, strnili v eno vseslovensko vprašanje - kaj bi svet brez sanj?
Hoteli smo namreč, da sledilci in gledalci začutijo LEONE sladolede z vsemi čutili! Zato smo izbrali najbolj slovensko pesem vseh časov - Tih deževen dan. In pustili, da vprašanje kaj bi svet brez sanj postane povsem enako vprašanju - kaj bi svet brez sladoleda?
V osrčje celovite kampanje smo postavili odmevni TV oglas. V čevlje inovatorja je stopil priznani igralec Domen Valič, ki je s pristnim ajdovskim predstavil zgodbo LEONE inovatorja.
Zunanje oglaševanje smo začeli s teaser fazo, v kateri smo mimoidočim postavili najbolj slovensko vprašanje.
Teden dni kasneje pa smo odkrili, kdo oz. kaj se skriva za tem sladkim vprašanjem! V sklepnem delu poletja pa smo se osredotočili na produktno izpostavitev.
Kampanja je vključevala tudi izpostavitve na prodajnih mestih. Kupci so lahko sodelovali v veliki nagradni igri in se potegovali za bogate nagrade, prav vsak od njih pa je bil nagrajen s posebno jubilejno LEONE žlico. Zakaj? Zato, da LEONE ostane njihova prva izbira tudi vsa poletja, ki sledijo in vsakič znova opominja na vrhunskost blagovne znamke.
O LEONE zgodbi uspeha pa smo tudi brali v slovenskih medijih, v skupni nakladi več kot 400 000 izvodov. S spletnimi oglasi pa smo zabeležili več kot 9 milijonov prikazov.
6 vplivnežev. Več kot 100 000 prikazov. Box, ki je ostal v spominu vseh.
Vplivnežem, kot so David Urankar, Sanja Grohar in Katarina Benček,
smo poslali prav poseben jubilejni LEONE PR box, s katerim smo dokazali - LEONE so mojstri doživetij.
#1
najmočnejša posamezna TV kampanja med vsemi sladoledi (poletje 2021)
200 000
in več reakcij na družbenih omrežjih
101%
Top of Mind povečanje
17,6%
dvig LEONE priklica
Oglejte si naš projekt iz vseh plati!