NOVEMBER GOURMET 2022

Kako smo za vodilni kulinarični festival zasnovali kampanjo za najrazličnejše okuse?

November Gourmet je vodilni kulinarični festival v Sloveniji. V letu 2022 smo zasnovali oglaševalsko kampanjo, ki je na kar štirih trgih (SLO, ITA, HRV, AT) pozivala kulinarične navdušence na obisk in nakup kulinaričnih doživetij.


Oglaševalska kampanja je vključevala pripravo slogana in komunikacijske strategije, kot tudi digitalno, nativno in zunanje oglaševanje, številni oglaševalski formati pa so bili edinstveno kreativno osveženi.


Cilj: okrepiti zavedanje o festivalu na štirih trgih in povečati obisk


In predstaviti, kako November Gourmet tujim gostom omogoča posebno kulinarično izkušnjo, ki jo lahko nadgradijo tudi z drugimi aktivnostmi, ki jim ponuja prestolnica.


Naš izziv?
Zasnovati enostavno, lahko prevedljivo in zapomnljivo komunikacijo, ki bo na vseh trgih učinkovala enako kakovostno.

Kreativno izhodišče

Kar jemo, zrcali, kar smo.

Zato smo Gourmet Ljubljana kreativno opredelili kot
ODSEV pestrih okusov Ljubljane.

Iz vseh kotov gledišča ali jedišča!

Zunanje oglaševanje

S preslikavami hrane smo okusno preoblekli mestni avtobus Ljubljane.

Nativno oglaševanje

V različnih medijih smo ustvarili interaktivne oglase, ki so senzorično aktivirali bralce.

Your headphones should always look amazing! Pick your preferred color.

Colorful

Digitalno oglaševanje

November Gourmet Ljubljana in vse dogodke, ki so se zvrstili v najbolj okusnem mesecu smo predstavili skozi preslikavo hrane na FB, IG, ter na izbranih portalih.

Interaktivni tiskani oglas


  1. Uporabnik vklopi kamero na pametnem telefonu.
  2. Skenira QR kodo.
  3. Na ekranu telefona se izbrani motiv na strani revije (ribe, rože ali bučke) kalejdoskopsko zavrti.
  4. Iz kalejdoskopskih preslikav pa se potem začne predvajati VIDEO ANIMIRANI OGLAS. 
  5. Uporabnik na koncu lahko klikne na povezavo in rezervira svoja gurmanska doživetja.


Kreativno vabilo za novinarje

Kako zagotoviti, da se mediji ali drugi cenjeni gostje z največjim apetitom in veseljem “preslikajo” na Gourmet?

Z inovativnim vabilom. 


Tiskana vabila so bila zložena kot tako imenovane “ptičje igre” v origami stilu.


Njihov namen je, da se prejemniki vabil sami začnejo igrati z našimi preslikavami. In izberejo tista doživetja, ki so jim najbolj po godu. 





Več uspešnih zgodb,

ki ustvarjajo vezi

Ruska dača

LEONE sladoledne banjice

Otvoritev Cineplexx Ljubljana

Obišči naslovnico

Pripravljeni, da navdušimo tudi vas?
Ustvarimo skupaj vašo

novo zgodbo.

Izpolnite obrazec ali pa se dogovorite za sestanek na 0590 28 790.

Share by: