Sodobne taktike za realizacijo
vašega marketinškega spleta

Digitalni marketing in komunikacija

Iščete dopolnitvene kanale za vašo 360-stopinjsko komunikacijsko strategijo ali pa bi radi izvedli samostojno digitalno akcijo? Spoznajte različne prijeme, s katerimi vam pomagamo vzpostaviti, negovati ali izboljšati vaš spletni nastop.

Vezi ustvarjamo in negujemo, skupaj.

Skrbimo za digitalne, prodajne, oglaševalske, strateške cilje znamk, ki jim zaupate tudi vi.
Med njimi smo prostor prihranili – tudi vaši.

Naši projekti, naša strast

Zasnova in izvedba digitalnih akcij

Sodobne komunikacijske akcije vključujejo preplet nastopa na najrazličnejših spletnih kanalih in uživajo prednosti, ki jih ponuja splet. Ne le, da ti kanali, iz stališča samega posredovanja marketinških sporočil, delujejo dopolnitveno, v nekaterih primerih delujejo tudi samostojno (pridobivanje stikov oz. “lead generation”). Z dobro zastavljeno strategijo izpolnjujemo cilje dvigovanja zavedanja in ugleda znamke (“brand awareness”) ter prodajne cilje.

Izpostavljamo nekaj naših del

Poznate jih. Sedaj preberite, kako jim je uspelo.

Kako se je Slovenija zaljubila v LEONE sladoledno vrtnico?

Marketing

Kako so sledilci dobili občutek, da vsi kupujejo Kotanyi mlinčke?

Nano influencer marketing

Zakaj so vplivneži za Isostar pomagali do športne štafete

User generated content, SLOSKI sponsorship

Priprava in izvedba marketinških načrtov

Nov, svež ali dodaten pogled na vašo marketinško strategijo

Kako krmariti med vsemi možnostmi in taktikami, ki so na voljo sodobnemu marketingarju? 
Ker si kar 4 od 5 marketing managerjev danes želijo podporo ali dodaten pogled na svoje marketinške strategije smo lahko z vsemi izkušnjami ter strokovno podlago odličen strateški partner.

Vsi jih uporabljamo, a kako zagotoviti največji izplen za namen negovanja in promocije blagovnih znamk?

Upravljanje nastopa na družbenih medijih

Kako si v družbenih medijih, kjer si za pozornost najrazličnejša sporočila nenehoma tekmujejo med sabo, oblikovati uspešen nastop in graditi skupnost? Kako potrjevati moč znamke in ugled podjetja med sledilci in kako predstaviti učinke v organizaciji ter izmeriti vpliv na cilje strategije? Izkušnje iz različnih panog in sodelovanje s širokim spektrom blagovnih znamk so nas pripeljale do pomembnih ugotovitev, ki jih uspešno uporabimo pri oblikovanju taktik.

Želimo doseči čim več relevantnih potencialnih strank, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih nudi naša blagovna znamka, pa tudi tiste, ki še ne vedo, da smo zanje najboljša izbira.
Danes je raziskava na spletu del običajnega nakupnega procesa. Odločamo se na podlagi informacij, ki jih pridobimo in vsak ima svoj najljubši kanal (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn itd.). Našteti komunikacijski kanali nam omogočajo, da se na določene iskalne nize prikaže vaš oglas z relevantno rešitvijo, po drugi strani pa tudi to, da se vaša ponudba prikaže osebam, ki jih vnaprej določite kot vaše potencialne stranke, ali pa so že obiskale vašo spletno stran. Čar digitalnega oglaševanja je tudi v merljivosti in analizi rezultatov, ki omogočajo nadaljnjo optimizacijo kampanj.
Želite doseči stranke na spletu pred konkurenco?

Kako do neplačanih prvih pozicij rezultatov iskanja v spletnih iskalnikih?
Velja rek, da če se spletna stran oz. blagovna znamka ne pojavi na prvi strani Google zadetkov, potem ne obstaja. Google s svojim algoritmom oceni in kategorizira vašo spletno stran, ki mora sočasno služiti obiskovalcu in Googlovim kriterijem, ki opredelijo vsebino vaše spletne strani. Google skrbi, da se uporabniku glede na njegovo iskanje (iskalni niz) prikažejo tehnično dovršene spletne strani z najbolj relevantno vsebino.
Ali obstajate v očeh iskalnikov?

Sledilce naše blagovne znamke želimo razvajati z uporabno vsebino in jih hkrati pretvarjati v zveste kupce.
E-mail marketing je priljubljena, cenovno ugodna metoda komunikacije s sledilci vaše blagovne znamke, ki se lahko, z ustreznim načrtom in metodami, približa osebni komunikaciji. Ključ do uspeha je personalizacija komunikacije (vsak prejemnik mora prejeti najbolj relevantno vsebino, prilagojeno njegovim interesom), ki se jo doseže s sistematičnim grajenjem in dopolnjevanjem ciljnih skupin prejemnikov.
Ali pri vaših sledilcih opažate povečanje interakcije s poslanimi sporočili ter merite vpliv na prodajo?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur in nulla ut magna vehicula libero luctus in ipsum consequat faucibus. Ut porta nulla ac dapibus convallis. Curabitur sit amet massa quam. In ut ex auctor, porta neque quis, sagittis purus. Nunc auctor gravida magna, sed efficitur tortor tristique quis.

Ko ste v dvomih, kako oblikovati
strategijo nastopa.

Analiza in optimizacija nastopa na digitalnih kanalih

Digitalni kanali in orodja za analizo nam omogočajo vpogled v vedenje uporabnika. Z napredno analizo in interpretacijo podatkov pridobimo pomembne odgovore na vprašanja “kdaj in zakaj” nekdo opravi neko dejanje na vašem spletnem mestu. Z rezultati si lahko pomagamo pri odločitvah glede novega ali izboljšanega projekta. Dober oglaševalec bo zahteval konstanten vir podatkov, dober partner pa mu bo stal ob strani z nasveti in predlogi izboljšav.

Ne prepuščajte stvari srečnim naključjem – bodite nenehoma prepričani v svoje poslovne poteze in merite vaš promet na podlagi dejanskih rezultatov.

Danes je ta dan, ko si rečemo …

Začnimo ustvarjati nove vezi. Skupaj.

Zagotovite si partnerja, ki zna povezovati marketing in prodajo ter omogoča blagovnim znamkam edinstvene pozicije na online in offline platformah.

RubikonGRAL

Produkcija 2021

© 2021 Rubikon GRAL - All Rights Reserved